Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Elektroniczne, cyfrowe wydawnictwa i publikacje - ePrasa, eBooki, AudoBooki - mp3, mp4, PDF, Zinio - pobierz, ściągnij pliki, również wydania darmowe ( free ), czytaj off-line i on-line - oszczędzaj nawet 70% - Zaprasza NEXTO - adacom.nextore.pl

ePrasa, eBooks, AudioBooks, mp3
Bezpieczne zakupy w sieci

główne menu

KREATYWNOŚĆ. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie? - audiobook

: KREATYWNOŚĆ. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie? - audiobook

Kliknij aby powiększyć

Odtwórz fragment:

Audio Player
OkładkaOpinie o produkcie

Marek Stączek 

16.09.2011

polski

01:20:00

EdisonTeam.pl

9788361485209

Opis:

„Badanie twórczości poprzez skupienie się jedynie na jednostce, jest jak próba zrozumienia zagadnienia, „dlaczego jabłoń daje jabłka?” patrząc tylko na drzewo, a ignorując słońce i ziemię, które wspierają jej życie!”.
M. Csikszentmihalyi

Marek Stączek, który na co dzień zajmuje się wprowadzeniami systemów wspierających innowacje myślenie w firmach rozważa związek jaki zachodzi pomiędzy atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na trzy pytania: po pierwsze – „czy w ogóle istnieje zależność między tymi dwoma zjawiskami?”; po drugie, „jakie składniki tworzą atmosferę, która sprzyja innowacyjności?”. I na koniec, pytanie trzecie - „co praktycznie powinniśmy zrobić w organizacji, by uruchomić i podtrzymać rozwój innowacyjnego myślenia?”. W treści odwołuje się do przykładów prowadzonych projektów rozwoju innowacyjnego myślenia w organizacjach. Całość rozważań cechuje duży realizm i praktyczny wymiar.”
dr Marek Panfil, Szkoła Główna Handlowa, Katedra Zarządzania Wartością

 

Zawartość:

1.    Wstęp. Znaczenie tworzenie w organizacji
2.    Rozdział pierwszy. Zrozumienie swojej organizacji. Czy istnieje zależność między atmosferą w organizacji i kreatywnością jej członków?
3.    Rozdział drugi. Kluczowe składniki filokreatywnego klimatu w organizacji. 3 składniki atmosfery sprzyjającej innowacji.
4.    Rozdział trzeci. Co należy zrobić by w organizacji uruchomić proces kreatywnego myślenia? Praktyczne sugestie dla: zarządu, menedżerów średniego szczebla i wszystkich pracowników.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup KREATYWNOŚĆ. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie? - audiobook
Forma zakupuCena

KREATYWNOŚĆ. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie? - audiobook

30,00 27,00 zł (zawiera 5 % VAT)
    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane